среда, 21 августа 2019 г.

იურიდიული ფირმის მარკეტინგული აუდიტი!

რას წარმოადგენს იურიდიული ფირმის მარკეტინგის და გაყიდვების აუდიტი (საექსპერტო დიაგნოსტიკა)?!


  • მარკეტინგის აუდიტის მიზანი - რეკომენდაციების მომზადება და მარკეტინგული პროდუქტების შემუშავება, კლიენტურის სეგმენტის გაფართოვება, გაყიდვების გაზრდა და კომპანიის ბრენდის გაძლიერება.

  • უფრო კონკრეტულად - რას წარმოადგენს მარკეტინგის და გაყიდვების საექსპერტო დიაგნოსტიკა!
პირველ რიგში ხდება არსებული, მარკეტინგის და გაყიდვების მიმართულებით მიმდინარე პროცესების (პროგრამების) შეფასება - ანუ "რას ვაკეთებთ, როგორ ვაკეთებთ და რამდენად სწორად ვაკეთებთ?"

შედეგად მზადდება "მარკეტინგული აუდიტის" დასკვნა და პრაქტიკული რეკომენდაციები.
ამის შემდეგ ხორციელდება "მარკეტინგული გეგმის" და გაყიდვების ალგორითმის პროგრამის მომზადება, რაც მოიცავს:
  • კონკურენტული უპირატესობების მოსაპოვებლად - კომპანიის პოზიციონირების მეთოდების განსაზღვრას;
  • კლიენტურის ლოიალურობის პროგრამების მომზადებას;
  • CRM - ის მიმართულებით, საკომუნიკაციო ინტერნეტ-არხებისათვის შესაბამისი კონტენტის მომზადებას;
  • E-Mail - მარკეტინგის პროცესის ამოქმედებას;
  • გაყიდვების სტიმულირების მექანიზმების შემუსავებას;
  • გაყიდვებში - კლიენტურასთან საკომუნიკაციო "სკრიპტების" მომზადებას;
ინტერნეტ-კომუნიკაციის არხები:

საჭიროა მხოლოდ 4 ნაბიჯი იმისათვის, რომ თქვენი კომპანია გახდეს გამორჩეული და შეიძინოს კონკურენტული უპირატესობები სხვებთან მიმართებაში!



  • მომსახურეობის ღირებულება - შესასრულებელი სამუსაოს მოცულობის მიხედვით!
... და არც ერთი თეთრით ზედმეტად გადახდილი თანხა!



მარკეტინგული კომუნიკაციების ექსპერტი - ვახტანგ ხომიზური



593 66 72 18 














Комментариев нет:

Отправить комментарий