რას წარმოადგენს იურიდიული ფირმის მარკეტინგის და გაყიდვების აუდიტი (საექსპერტო დიაგნოსტიკა)?!
- მარკეტინგის აუდიტის მიზანი - რეკომენდაციების მომზადება და მარკეტინგული პროდუქტების შემუშავება, კლიენტურის სეგმენტის გაფართოვება, გაყიდვების გაზრდა და კომპანიის ბრენდის გაძლიერება.
- უფრო კონკრეტულად - რას წარმოადგენს მარკეტინგის და გაყიდვების საექსპერტო დიაგნოსტიკა!
პირველ რიგში ხდება არსებული, მარკეტინგის და გაყიდვების მიმართულებით მიმდინარე პროცესების (პროგრამების) შეფასება - ანუ "რას ვაკეთებთ, როგორ ვაკეთებთ და რამდენად სწორად ვაკეთებთ?"
შედეგად მზადდება "მარკეტინგული აუდიტის" დასკვნა და პრაქტიკული რეკომენდაციები.
ამის შემდეგ ხორციელდება "მარკეტინგული გეგმის" და გაყიდვების ალგორითმის პროგრამის მომზადება, რაც მოიცავს:
- კონკურენტული უპირატესობების მოსაპოვებლად - კომპანიის პოზიციონირების მეთოდების განსაზღვრას;
- კლიენტურის ლოიალურობის პროგრამების მომზადებას;
- CRM - ის მიმართულებით, საკომუნიკაციო ინტერნეტ-არხებისათვის შესაბამისი კონტენტის მომზადებას;
- E-Mail - მარკეტინგის პროცესის ამოქმედებას;
- გაყიდვების სტიმულირების მექანიზმების შემუსავებას;
- გაყიდვებში - კლიენტურასთან საკომუნიკაციო "სკრიპტების" მომზადებას;
ინტერნეტ-კომუნიკაციის არხები:
საჭიროა მხოლოდ 4 ნაბიჯი იმისათვის, რომ თქვენი კომპანია გახდეს გამორჩეული და შეიძინოს კონკურენტული უპირატესობები სხვებთან მიმართებაში!
- მომსახურეობის ღირებულება - შესასრულებელი სამუსაოს მოცულობის მიხედვით!
... და არც ერთი თეთრით ზედმეტად გადახდილი თანხა!
მარკეტინგული კომუნიკაციების ექსპერტი - ვახტანგ ხომიზური
593 66 72 18
Комментариев нет:
Отправить комментарий